• P 
  • P 
  • Specialista v oblasti řízení transportu /Specialista zákaznické péče 

Specialista v oblasti řízení transportu /Specialista zákaznické péče

Zaměstnavatel: 4flow management GmbH organizační složka
náměstí T. G. Masaryka 1931

Náplň práce (oblast logistika/transport): Poskytování profesionální zákaznické podpory a to jak telefonicky, tak v e-mailové komunikaci - v cizím jazyce; Hledání a realizace smysluplných a efektivních řešení ve stresových situacích, zaměření na důležité detaily; Zjišťování a včasné řešení zákaznických dotazů; Správné nastavení priorit v dynamickém, rychle se měnícím prostředí logistiky
Požadavky:
aktivní uživatel MS Office; profesionální komunikace v angličtině (min. B2), znalost francouzštiny, španělštiny nebo němčiny výhodou; odolnost vůči stresu; silná orientace na zákazníka; ochota učit se.
Při zkrácením úvazku min. 30 hod/tydne - mzda bude snížena proporcionálně.
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené za kalend. rok, stravenkový paušál; vzdělávací program; občerstvení na pracovišti; odměny k výročí, částečná práce z domova možná atd.

odpovědět
Specialista v oblasti řízení transportu /Specialista zákaznické péče
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Plzeňský kraj