Zaměstnavatel: Talentor Advanced Search, s.r.o. Vyšehradská 423/27 Praha 2 |
|
- zajištění plynulého chodu kanceláře (včetně objednávek kancelářských potřeb, komunikace s dodavateli kanceláře)
- zodpovědnost za onboarding nových zaměstnanců, včetně přípravy pracovních smluv a dalších dokumentů, jejich integraci do systému a zajištění úvodního školení a podpory
- obsluha recepce a uvádění návštěv
- Organizační zajištění různých akcí a setkání
- administrativní podpora týmu
- vedení archivu
- pochůzky
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- praxe na administrativní pozici výhodou
- pečlivost, samostatnost, schopnost time managementu a organizace práce
- komunikativní znalost anglického jazyka
- dobrá znalost MS Office
- výborné organizační a komunikační schopnosti
- spolehlivost a zodpovědnost
- výbornou možnost nastartovat kariéru v oblasti lidských zdrojů
- malý tým lidí nadšených pro svou práci
- možnost dalšího rozvoje a vzdělávání
- nástup možný 8/2024
- 0,5 pracovní úvazek
- flexibilní pracovní dobu